Titanic, My heart will go on - Piano

En sprillans ny uppladdning på Youtube. Från början tänkte jag dela något idag som jag hittade igår, men det får vackert vänta. När jag såg och hörde det här tänkte att jag såklart att det var perfekt, jag menar som så att vi avslutade vårterminen 2014 med "My heart will go on" och vi inleder nu snyggt även med "My heart will go on". Dock drog höstterminen igång igår men ni förstår var jag ville komma. Orkesterstart kör vi idag. Resten av veckan väntas: Sammanfattning, vi riktar in oss på låtarna de här första veckorna som spelas på under terminen med orkestern, starten går för den nya kategorin "Skivor" (på fredag!) och en hel del massa fler låtar. Oja, jag måste nämna idag att det endast är 1 fjuttig liten månad ´, som lär gå rätt så fort, fram tills vi firar 2 år. 2 år? Men mer om det så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0