Överraskning! - Höstlovsorkestern 2014

Jag kan lova er att jag säkerligen har hållit på att spricka av längtan att berätta om det här för er. Ni har antagligen läst rubriken (förmodligen) eller så sitter ni och väntar spänt på vad jag menar? Jo. Ni minns förra året, eller hur? Då var jag ju med i höstlovsorkestern Stork under höstvlovet. Jag minns inte riktigt vilka datum det var under men ni förstår när jag skriver höstlovet.
Det är nämligen så att jag kommer vara med i höstlovsorkestern Stork i år med. Jag har gått här och väntan på att få berätta detta för er, och jag kan svära på att jag sitter och dör av längtan fram till höstlovet.
Första dagen är på fredagen den 23 oktober (Kulturskolan Högdalen). Sedan fortsätter det i Kulturskolan Högdalen fram till söndagen. På måndagen och tisdagen sen vecka 44 så är det på rep båda två dagarna på Musikaliska. Jag har sett att det är konsert både den 27 och den 28, alltså både på måndagen och tisdagen. Galet kul.
Jag brukar säga att Konserthuset, det var maffigt, och det kommer alltid vara något av det absolut bästa jag varit med om. Konserthuset känns störst men musikaliska känns ändå ännu lite maffigare och häftigare. Musikaliska var så vackert.
Jag tänkte att jag kunde dela lite information om konserterna. Så jag delar länken till konserterna, eller som det står på Musikaliskas hemsida "Höstlovsskull på Musikaliska. 27-28 oktober." Jag är alltså med på två av dem aktiviteterna med Stork. Dels "Instrumentresa med Margareta och höstlovsorkestern" på måndagen 14.00 men också avslutningskonserten på kvällen 19.00 den 28 oktober (tisdagen!) . Klicka in på länken så hittar ni mer.
 
http://www.musikaliska.com/hostlovskul-pa-musikaliska-27-28-oktober/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0