Oväder, solsken och utveckling

Under eftermiddagen och kvällen har det regnat. Det har öst ner regn. Tidigare åskade det också, men det försvann efter ett tag. Fy, vilket oväder!
Imorgon skiner i alla fall solen igen. Det är ju cello igen. Härligt. Jag har övat men har känt av det här i armen igen. Som jag tror så är det att jag är sträckt och spänd. Är lite begränsad just nu. Kan inte dra ut armen fort/snabbt. Jag försöker vila lite så hoppas vi på att det blir lite bättre. Eller hur? Det brukar oftast gå över bara så där. Plötsligt så är det bara över.
Jag ser mest framemot orkestern denna vecka. Jag är nyfiken på utvecklingen. Det är spännande faktiskt att se och höra all utvecklingen. Hm. Tror jag tänker lite extra på det under denna termin. På utveckling. Det är intressant att se utvecklingen. Speciellt när man verkligen tänker på det = märker av det.
Ser framemot veckan i sig annars. Tror det blir en rätt så bra vecka.
Imorgon och fram till onsdag så lyssnar vi på musik från idol. Skrev jag inte typ något liknande för någon vecka sedan? Hm. Men vi tar idol nu. Jag lovar den här gången!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0