Nå skruva fiolen - Bellman

Så skön låt! Det är som en historia som man satt sång på. Okej, så är det med alla låtar, men jag tänkte på de lite extra här. Bellman förresten. Honom tror jag inte vi har skrivit om? Ska kalla upp det, om inte så blir det en ny kompositör till kommande veckan! När vi ändå är inne på kommande veckan kan jag så snyggt passa på att nämna att vi kommer få lite musik från Idol nästa vecka tänkte jag. Spännande va? Jag menar ju att vi måste vara lite inne i vad som händer i dagens musikaliska tävlingar. Idol är ju typiskt något sådant också som jag tror att många av er är intresserade av. Nog om Idol, känns ju som att det inte passar in så bra här egentligen (Snyggt??) så jag avslutar lördagen med att säga: Lyssna och njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0