Sammanfattning (Instrumentresa med Margareta Bengtson) - 27 oktober

Jag har helt klart känt mig säkrast på dagens konsert. Instrumenresan med Margareta Bengtson. Jag kände att jag kunde hänga med. Så idag sitter och här och är nöjd. Vet ni vad? Nu sista dagarna samtidigt som jag skriver klurar jag på hur sammanfattningen av allt skulle se ut. Sammanfattningen av helheten det vill säga. Jag tror jag vet. Dagens konsert kan ni i alla fall uppleva i inläggen under här. Det här blev kort men, fan, nöjd. NÖJD. Det ordet räcker så jävla långt så det inte är sant. Förstår ni mig? Jag skulle kunna stå och skrika ut det ordet för att också ta igen allt annat. Grymt. Imorgon ska jag ge järnet på konserten sen tar jag höstlov. Konsertsammanfattning kommer upp imorgon och sammanfattning av hela Stork.
Jag kan passa på att nämna det också att. Förlåt för att det inte kommer upp någon konsertdesign/konsertoutfit men jag/vi hinner inte riktig eller glömmer ta de bilderna. Men vi klarar oss oftast utan den kategorin va? Men visst skulle det vara kul. Jag lovar att bättra mig, minst till julkonserterna i december i alla fall. Må så gott så hörs vi imorgon med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0