Höstlovsorkestern 2014, Dag 1 (24 oktober 2014)

Jag var så pirrig innan.  Jag har nog gått runt hela veckan och varit lite smått pirrig, för att inte säga ännu längre. Vilka skulle vara där? Hur skulle det vara i år? Det känns kul och okej nu i efterhand. Vi hann igenom de flesta låtarna men inte alla. Dessutom fick vi en ny låt som vi dock aldrig spelade igenom. Hoppas på att vi spelar igenom den imorgon, jag är lite nyfiken nämligen. Kortfattat så finns det saker jag mer nöjd med och saker jag är mindre nöjd med. Alltså saker som går bättre och saker som går mindre bra, eller sämre med andra ord. Uttryck det som ni vill. Imorgon kväll tar jag ett pass. Spelar på det som är mer som ett frågetecken. Men helheten. Fan vad den låter bra. Jag tror i alla fall att det blir grymt i slut änden. Imorgon sista timmen har vi stämrep, alltså bara cello, så det ser jag framemot. Skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0