Firar 2 år #Grattis

Kort efter att vi blev 1 år så fick jag en kommentar. Det var också kort efter att jag lagt upp den här låten "Humlans promenad"  om ni kommer ihåg det? Ni behöver inte söka upp låten för den är borta från arkivet, Kommentaren i vilket fall som helst löd så här "Brinn för din cello! Tror på dig! Humlan du spelade? Hör den ser den..."  Den kommentaren fastnade för livet. Jag bär med mig den varje dag.
Vi var med i Klassisk Morgon. Det var grymt. Häftigt. Även om det är lite pirrigt att gå tillbaka och höra det. Men det är livet. Jag har skrivit förut att den här platsen betyder mycket för mig, och det passar jag på att upprepa det idag. Hör ni. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men tack. Tack för att ni läser dessa ord, lyssnar på all musik varje dag.
Jag känner att jag utvecklas sedan för ett år sedan. Att jag utvecklats en hel del. Hänger ni med i 1 år till och lyssnar på all musik, läser allt. Följer min utveckling. Ja, följer med på en musikalisk resa. Det gör ni va? Nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0