Avslut på Höstlovsorkesterveckan

Hej!
Vad tycker ni, har vi haft en bra vecka på sidan? Jag tycker i alla fall verkligen att vi haft en bra vecka. Till och med grym. För att avsluta detta nu tänkte jag dela länkarna om konserterna, så ni kan läsa mer om konserterna och vem vet. Har ni lust att komma på konsert?
http://www.musikaliska.com/events/instrumentresa/
http://www.musikaliska.com/events/unga-musiker-hostlovsorkestern/ 
Kolla in länkarna så hittar ni allt om konserterna!
Kommer ni ihåg att jag skrev tidigare att jag hade lite ont om musik? Nu vågar jag nästan mig på att säga att vi har kommande 4 veckorna färdiga. Nja. Kanske i alla fall 2. Så imorgon inleder vi en ny spännande vecka! Och det är cello igen denna vecka. Denna och nästa vecka, sen blir det höstlov. Slappt. (=Höstlovsorkestern!) Annars kan jag meddela er om att höstlovet här på sidan är färdigt. Det blir ju ett nytt instrument då! Så det tänker jag börja jobba med någon gång under veckan så att det blir klart till höstlovet. Skönt med lite lov från sidan under veckan där. Lov behöver man, även om man tycker att något är otroligt roligt. Må såg gott och spela på. Var rädda om varnadra och krama om varandra i höstkylan. Vi hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0