Trombonlov sammanfatning

Hej på er vänner! Är ni nöjda med lovet som har gått? Det är i alla fall jag. Jag tycker att vi fick lyssna på rätt så maffig musik där. Sen är det då klart att t e x höstlovet, påsklovet osv, de loven är lite kortare och vi hinner inte riktigt lyssna på riktigt lika mycket som under jullovet och sommarlovet. Men jag hoppas att ni har förståelse med det! Roligt med lite annorlunda mot vad vi brukar ha här i alla fall! Det är alltid så kul att gå in lite mer i ett annat instrument under loven. Innan jag avslutar helt kan jag passa på att nämna att jag har lite planer på G fram till slutet av denna månad. Spännande, eller hur? Dessa planer hör då alltså ihop med loven.
 
- Vill du återuppleva något lov? Fiollovet, kontrabaslovet, trumpetlovet, tvärflöjtslovet, pianolovet eller trumlovet, oboelovet, blockflöjtslovet eller trombonlovet. Klicka in på kategorin lov! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0