Shake if off, Taylor Swift - Fiol

Tjena! Läget? Bra? Lördagen har flugit iväg. Jag har varit på bio och sett "Tjuvarnas jul, Trollkarlens dotter". Spännande film! Tipsar starkt om den filmen till er alla barnfamiljer som känner att ni vill se en familjefilm nu i jul. Helt klart värd att se. Jag satt vid cellon ett tag under eftermiddagen. Det hann jag nämligen aldrig under fredagagen. Men det är ok att vila någon dag. Gillar ni lördagsmusiken jag bjuder på idag? Lyssna och njuta tycker jag att ni ska göra i alla fall! Ha det så bra så hörs vi imorgon. Jag tänkte att jag skulle skriva lite längre då. Min fingrar kliar efter att få skriva lite längre. Det kanske märks på mig idag? Kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0