Risifrutti på Ica, lämna en ton

Igår när jag skulle vara tidigare till cellon så tänkte jag att jag skulle testa ett nytt café i Bromma. Sagt och gjort. När jag tittade in genom fönstret blev jag inte särskilt sugen på att tränga mig in där med en stor cello i hand. Det blev en risifrutti inne på Ica. Jag satt och funderade på och tittade upp i taket. Undrade om gula salen ligger precis ovanför där jag satt?
Idag sitter jag här och längtar till onsdag. Orkestern inställd idag = Orkester imorgon. Övning med Vus. Spännande! Men en aning pirrigt kan jag säga. Idag när jag övar hemma prioriterar jag låtarna vi ska spela den 1:a december. Alltså låtarna som vi också ska repa på onsdag. Det blir nog toppen!
Måste fråga er innan jag avslutar. Vad tycker ni om jultemat? Jag har inte tittat särskilt mycket men det kommer väl mer och mer ju närmare julen kommer. Spela på och var rädda om varandra!
Ja, juste! Sett att jag fått över 10.000 visningar på youtube nu, och 20 prenumeranter. Wow! En annan sak jag bara måste nämna. Besökarna här på sidan har ökat. Vilka är ni? Lämna gärna en ton efter er innan ni lämnar sidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0