Julinformation 2014

Jag har tänkt länge att jag ska ha en liten julinformation idag. Snön föll så snyggt under dagen. Vilken taiming! Så idag har vi lite julstämning här. Jag tänkte ge er lite info angående kommande konserter.
Nu till den 1:a december så är det en julkonsert. Den julkonserten har vi tillsammans med orkestern en nivå över oss. Spännande! Kommer ni ihåg när jag hade julavslutning förra året i skolan? Ja, vi ska spela i samma kyrka. Nu blir det första gången som jag spelar i kyrkan med Kulturskolan. Kul! Jag kan inte riktigt hjälpa att jag sitter och tittar tillbaka på vad jag spelade då. Veckan därpå, tisdagen den 9 december så är det en till julavslutning. Då med endast Kork och lite små spännande inslag av annat också. Då spelar vi det vi spelat på under hösten. Det var lite kort info. Självklart kommer jag även skriva om konserterna precis som jag brukar. Det längtar vi till! Eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0