G-klav och julstämning

Oj så spännande. Det är lite roligt för det är "första" gången jag ser G klav i noterna om man tänker ur cellolektion perspektiv. Däremot har det varit lite G klav i Stork. Testat att spela lite på det hemma men det har gått så där ärligt talat. Kommer ihåg att jag testade spela i G klav på en gammal låt också som jag fick när jag spelade i Stringendo. Ja, jag kanske ska ge dessa G-klavar en ny chans? Kan vara något lite roligt att testa på i veckan. Vet ni vad? Jag har någon version nu på låten jag övar för fullt för inför den 9:e. Åh, nu kan jag äntligen dela denna låt med er. Så denna vecka får ni äntligen lyssna till den låten. Vi får alltså lite julstämning här på sidan i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0