Sammanfattning, Orkesteruppspel - 27 maj 2014

Det kändes egentligen som en vanlig orkesterlektion,.
Vi hade ju samma tid som vanligt, mellan halv 7 och 8. Bara att vi spelade upp alla låtarna sista halvtimmen för föräldrar, syskon, släkt och vänner och att jag satt på McDonald efteråt och pratade med mamma och Sussie till typ halv 10.
Jag spelade ut när jag spelade och jag tror det just där därför jag kan säga att jag är nöjd. Som vanligt så går det ju alltid lite bättre när det väl gäller också. Det är klart att det fanns saker. Början på "Tröstevisa", precis första två takterna, men det är ingeting för jag kom in så grymt i tredje takten. På slutet i samma låt skulle det vara ner, ner, men det missade jag så det blev lite fail där. I "March" var det något ställe efter en paus där det är lite krångligt att komma in. Sedan tyckte jag det lät lite falsk på något ställe. Men i helheten, låter det grymt. Och helheten, den är viktigast, för helheten, det är allt. Det känns grymt att få en till chans på "Viva La Vida", "Colors of the wind" och "In Dreams". Så jag övar vidare på mina favoriter!
Avslutande vill jag bara skriva att. Som jag längtat till det datumet, och ja, jag gick och längtade hela jullovet efter vårterminen, och hela sommarlovet efter höstterminen. Nu är det bara en vecka kvar. Tiden försvinner iväg så himla fort. Man får liksom göra det bästa i den stunden, för den stunden kommer liksom aldrig tillbaka.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0