Betydelsefulla, roliga, speciella

Hej! Allt bra med er alla kära musikanter?
Med mig står allt väl till. Både med mig, och cello (som var helt ostämd tidigare under veckan).
Idag på väg till cellolektionen så såg jag att de var asfalt där jag gick och ramlade i tisdags, och det tycker jag var bra. Men sen är det ju en annan sak om verkligen var stenarna gjorde så jag föll. Men vi låter det vara osagt tror jag, för jag hittar ärligt talat själv inte något svar. Stenar eller inte, dagarna rusar iväg. Jag nämnde cellolektion där i en tidigare mening. Idag var jag ju äntligen till cellon igen, efter flera veckor vad det känns som. Jag fick en rolig låt! Nej, mer än så tänker jag inte skriva om då ni får veta mer på onsdag och resten av veckan. Har minsann lite spännande grejer att bjuda på senare under veckan. Tidigare idag fick jag förresten en väldigt fin kommentar. Eller jag är nog så, så att jag tycker att de flesta kommentar som jag får är väldigt fina. Jag märker det nu när jag ändå faktiskt haft youtubekontot i 8 (snart 9:e) månader. Det är folk som hittar till klipp, gillar och så lämnar de en kommentar. Senaste kommentaren var från någon som tyckte om låten. Hen gillade Disney och skrev att det var en stor grej av hens familj. Hen ville också spela låten som jag spelade i just den videon på sina föräldrars bröllop/bröllopsdag. Alltså just det här att de inte bara skriver "Amazing" utan lite till. Det är så kul att läsa! Jag blir så otroligt glad när jag läser dessa kommentarer. Det gör verkligen en hel dag för mig. Även om de bara ramlar in då och då, så är dessa "då och då"  väldigt speciella, roliga och betydelsefulla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0