Terminens sista vecka

Kommande veckan blir sista vecka för terminen med cellon. Sedan har vi ett långt härligt lov att se framemot. Nej, jag har inga planer på att tänka framåt. Haha, det vill säga, jag ska försöka att inte tänka framåt. Imorgon, måndag alltså, har jag ett uppspel på en låt. Kanske kan bli en liten inspelning på det? Så vi får se hur det går. Samtidigt så övar jag inför tisdag då det blir stor vårkonsert. Ska både spela med orkestern och Vilt/Uppstråk. Dessutom hörde jag att vi ska spela "My heart will go on", ja, ni kommer ihåg det jag spelade i april? Super att få en ny chans där, även om jag var nöjd då. Sedan kan ju absolut inget slå Konserthuset. Ja, jag övar på de här två/tre dagarna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0