Telemann Sinfonia - Orchestra

Här är det vårkonsert, eller jag kanske borde säga sommaravslutning. Konserten var på något som heter Sankt Jacobi, där jag faktiskt spelat innan denna konserten också. Fick en så, hm... Att det liksom var så häftigt/roligt/coolt att spela på samma ställe, fast att känna att jag var bättre den här gången. Att jag faktiskt hade utvecklats sedan sist. Konserten bar namnet "Jorden runt", och jag tror att tanken bakom det vara tt låtarna kom från lite olika platser. Det var första gången här också som jag verkligen kunde känna efter en konsert att jag utvecklats under terminen. Åh, den känslan, tanken var så grym då. Jag säger ju det, man utvecklas hela tiden fast man inte har en aning om det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0