Sträckt och spänd arm

Jag har varit med om det någon gång. Alltså att jag
fått ont i armen då jag sträckt ut den helt. Detta har hänt båda armarna.
Jag har då tänkt att det berott på att jag varit sträckt och spänd i armen. Men, jag har absolut ingen aning. Men det kan nog bero på det. Sträckt och spänd för att jag då överansträngt armen. Det kan kännas lite när jag spelar också. Dock har det ju bara hänt någon gång och inte hela tiden.
Jag har hört någon gång att man ska "träna", nej men göra övningar och då för att det inte ska bli så (Antar jag då.) Så man kanske borde göra det lite då och då?
Det är ju inte så att jag får ont i armen hela tiden, utan det kommer liksom rätt så plötsligt. Det är rätt så intressant egentligen, eller ja, något som jag tänkt på en del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0