Ser noter framför mig

Är helt inne i cellon just nu.
Har suttit vid cellon mycket idag. Låten jag fick i läxa har jag övat på en del, och måste säga att den låter bättre. Nästan så att det kan bli en inspelning till sommaren. Men övar på i veckan.
Satte mig alldeles precis här efter att ha spelat till och från. Det är nästan så att jag ser noter framför mig.
Ja juste jag. Jag har hittat någon lite video med den här låten, dock är jag osäker på om jag ska dela den med er. Jo, kanske.
I kväll är det orkester, det ser jag framemot. Nej, jag har ju inte övat på orkesterlåtarna så speciellt mycket. Men tycker att det har fastnat rätt så bra nu, det går faktiskt rätt så bra nu. Men man vet aldrig hur det går när det väl gäller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0