Sammanfattning (Cellolektion, Orkester) - 10, 11 mars 2014

Ännu en sammanfattning.
I måndags var jag äntligen iväg och spelade igen. Fick två nya orkesterlåtar, en gammal låt och "My heart will go on", som jag ju nämnt tidigare, ska var utantill tillslut. Det gick bra i vilket fall som helst.
Igår var det orkester. Jag har för mig (märkligt nog...) Att jag tänkte något i stil med att dirigenten var sjuk någon dag innan, eller ja.., något åt det hållet, och så visade det sig att han var det. OUPS. Nä, Hanna kan inte läsa framtiden. Jag har faktiskt inte särskilt mycket att skriva, jag fick ner det mesta igår (Som ni kanske läste då?) och jag är rätt så tom nu faktiskt. Nej men , jag har helt enkelt inte mycket ord alls att tillägga, utan det var så det var/är den här vekan.
Men då jag alltid är lika positiv någonstans så - Ny tag! Nästa vecka är en ny vecka! Att öva mycket, det ger resultat, det vet jag, för (oftast) så känns det faktiskt så för mig har jag kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0