Och lite...

Efter en veckas sportlov och en veckas sjuk så kom jag äntligen iväg till cellon idag. Glad och lättad känner jag mig nu. Det är något med cellon som får mig att känna mig piggare och gladare, och faktiskt friskare. Nej, kom nu inte här med besvikelse. Det är något annat. Något som kommer över mig och bara vill förstöra. Fick en ny grej, fast mer om den senare... Dessutom fick jag två nya orkesterlåtar och så glad jag blev då. Så detta ska jag spela på nu... Tagga orkester imorgon! 

Kommentarer
Postat av: william

härligt med sportlov;D
allt jag har är sommarlovXD

SV;Tusen Tack:D
(Förlåt för sent svar;D )

2014-03-11 @ 00:00:00
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0