Klarinett slut

Vet ni vad? Lovet är över för den här gången, vilket även innebär att Klarinettlovet är över.
För mig känns det i alla fall som att varenda lov rusar iväg. Man hinner knappt blinka, så är det över.
Oboelovet kändes väldigt kort. Men så småningom kommer "repriser" på loven eller på instrumenten vi haft under loven, så då kommer ett helt lov med oboe igen. osv... Jag vet inte. Men då kanske oboen kommer på sommaren, vilket betyder att det blir mycket längre .
Det kommer även komma upp mer om oboen nu , lite när som helst helt enkelt, när jag hittar något. spännande. Precis så som det blivit med de andra instrumenten vi haft här.
Nästa lov är påsklovet och det är inte långt kvar tills dess. Ni får tåla er lite för jag tänker inte tala om vad det blir för instrument då. Men ni kan ju alltid gissa?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0