Mamma Mia, ABBA - Orchestra

Det var (min första!) vårkonsert med orkestern. Våren 2013 i maj. Det var öppethus på Kulturskolan Brommaplan med allt från musik till teaterföreställning, och juste, fika. Kommer ihåg hur jag hade gått och längtat sen jag fick veta att vi hade konsert då. Beskrev det sen som att "Krypa ihop i min egen värld" eller något liknande, före konserten. Det här var sista låten vi spelade på den konserten. Jag spelade andra stämman på de flesta låtarna den terminen, dock hade jag första stämman just här. Första stämman hade melodi på första och nästsista raden (Det ni hör i början och slutet ungefär i videon.) Fast första stämman hade mycket melodi, tror, om jag kommer ihåg rätt, att det hade blivit lite fel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0