Kommande veckan, roliga grejer

Kommande veckan kommer bli grymt bra. På måndag och tisdag är det cellolektion och orkester som vanligt. Precis som vanligt. Eller kanske inte riktigt som vanligt, för det är sista övningstillfälena innan nästa konsert. Jo, jag kommer öva grymt i veckan. Nästa konsert kommer ju faktiskt vara nästa helg.
Nästa helg är det rep på lördagsförmiddagen i Kulturskolan Hammarby Sjöstad och på söndagen är det en hel del rep och konsert tillslut, efter allt rep. Jag kommer självklart skriva sammanfattning på söndagen. Vanliga rundan efter en konsert. På lördagen blir det såklart en liten sammanfattning. Eller hur? Det låter som en toppen vecka! Bloggen kommer fyllas av ännu en konsert, och fler sammanfattningar, och som vanligt all musik. Först och främst är jag jäkligt taggad inför cellon imorgon. Men jag har slutat att förvänta mig saker, så jag förväntar mig inte att det går jäklig bra. Jag är sval och kall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0