In dreams, Lord of the rings

Jag vet att jag delade något liknande här om veckan I alla fall så mycket som att jag delat olika covers på flera olika "In dremas", Lord of the rings, som jag hittat, tex en version med Lindsey Striling. Det kanske ni kommer ihåg? Vi fick den här låten för någon vecka sedan på orkestern, dock var jag sjuk just den veckan så jag fick låten först veckan därpå, men sen spelade vi aldrig igenom på orkestern på tisdagen. Igår spelade vi däremot igenom låten. För att vara första gången tyckte jag i alla fall att det var grymt. Men om det var grymt nu, kan det bara bli ännu bättre. Vet ni vad? Först förstod jag inte alls vad det var låt. "Vadå In dremas? Först igår förstod jag att det var "In dremas", från Lord of the rings.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0