Försök att pränta in

Cellon kommer alltid ge mig styrka. Den där styrkan gör så att jag sen orkar mig igenom resten av veckan. Styrka, men också någon glädje som jag bara känner då, då när jag spelar. Och glädje, det är något av det viktigaste för att lyckas! Det där ordet gör mig svag. Eller "den där känslan" kanske låter mer rätt. Så här... Cellon är mitt liv, cellon bygger på mitt liv, försök pränta in det. Det är då du förstår mig. Med att "cellon bygger på mitt liv" menar jag att. I stort se...tt så menar jag att jag skulle falla ihop utan cellon. Kanske inte. Det låter nog bättre så här, att jag helt enkelt inte har några krafter utan cellon. Idag kan jag säga att jag inte vet vad jag skulle göra utan cellon, och det tänker jag inte på så mycket...
Jag vet att jag kanske skriver alldeles för mycket här om tankar. Men den här platsen betyder så mycket för mig. Och det betyder så jäkla mycket för mig att skriva här. Det bästa av allt, tror jag, är nog att det känns som att ni lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0