Cellohelg i april

Äntligen! Jag har sett framemot att skriva om det här så länge!, Ni anar inte... I början av april, den 5, 6 april händer det massor av saker. Lördagen den 5 april är det repetition i Kulturskolan Hammarby Sjöstad från 9-5tiden till 10-tiden. Det är lördagens stora händelse, och på söndagen, då händer det massa mer. På söndagen är det rep vid 9-tiden till 11.00 och efter det är det paus mellan 11.00 och 14.30. 15.00 är det rep igen lite, och vid 16.00 drar allt igång.
Konserten har namnet "Den vilda jakten på ringen". Det kommer vara både stråkelever, sång och dans med. Jag ska spela "My heart will go on " (Filmtema för stråket!) med en massa andra. ag tror vi skulle köra spela låten två gånger, och första gången spelar vi "som vanligt", nej men melodin  och andra gången en stämma. Låten ska spelas utan noter (!!) . Ja, ni kommer förstå mer när helgen kommer. Jag håller på att dö av längtan redan, men vet ni vad!? Det är mindre än en månad kvar! Nu har jag skrivit ner det mesta, men om ni klickar in på länken här så finns det lite mer. Jo juste, vet ni var konserten utspelar sig någonstans? I Konserthuset i Stockholm (Woooow!)
Mer om konserten: http://www.konserthuset.se/Default.aspx?PageId=16&Sida=Kalender&ConcertId=64343&Konsert=Den+vilda+jakten+p%C3%A5+ringen&leftpanedate=2014-04-01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0