Berwaldhallen igen

Det blev en till tur till Berwaldhallen den här söndagen. Berwaldhallen två dagar i rad! Men jag är nöjd. Det är ju i sådant sammanhang som jag trivs som bäst. Idag för att lyssna till Arménsmusikkår.
Jag Det var lite skillnad, för att inte tala om stor jämförelse med igår. Nej men, det går inte riktigt att jämföra. En blåsorkester än en sak, och en stråkorkester är en annan.
Musikkåren var i alla fall helt grymma! Det är verkligen något ni kommer få ta del av om jag hittar något bra klipp.
Efter helgen har jag fått lite musikinspiration att inspirera er med till veckan/framtiden. Det är bara att hålla utkik här.
Efter att ha sett orkesterar två dagar i rad är jag nu så in i hoppsan orkestersugen, men det är först och främst cellolektion som väntas imorgon. Ja, jag får väl nöja mig med det så länge. Men det gör jag så gärna! Musik i fulla drag, mer om melodifestivalen och sammanfattning väntas till veckan, och juste ja! På söndag (om en vecka!) är det dags för UFiS igen, men mer om det då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0