Theme from Miyazaki, Celloensemble

Först och främst blev jag imponerad va de där orangea och röda stolparna, eller vad är det egentligen? Nej, är imponerad över platsen över huvudtaget. Ett stort wow till platsen! Skulle så gärna vilja veta var det ligger någonstans, eller det kanske bara är en plats/studio de byggt upp? Förresten på tal om platsen så undrar jag om inte jag har nämnt det tidigare att platsen, eller miljön kanske är mer rätt, är en stor del av musiken. Miljön man befinner sig i när man spelar, kan göra en hel sådan här video. Dels för att miljön i en video är otroligt rolig att se på om det är en passande miljö till musiken, men också tror jag att man spelar otroligt mycket bättre i en miljö där man trivs. Nej men, kortfattat så tror jag på att miljön har en stor betydelse i musiken (I som utanför videos) Musiken annars är ju helt fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0