Terminssammanfattning, vårterminen 2014

Jaha. Cellolivs andra sammnfattning av en vårtermin. Dessutom är ju det här terminens sista sammanfattning. Jag har suttit här och skrivit sammanfattning varje onsdag sedan januari månad. Fort som attan har tiden gått sedan dess. Terminens konsertsammanfattningar har jag skrivit, och ja, som varje termin så avslutar jag med en terminssammanfattning. Jag kommer ihåg i julas, att jag längtade så mycket till vårterminen där.
Jag måste säga det nu, när hela vårterminen har gått och jag sitter här och längtar till höstterminen, att jag är otroligt nöjd. Och bara det räcker väl i sig!? Att jag är nöjd beskriver ju hela terminen. I orkestern måste jag säga att jag lärt mig att verkligen titta upp mer, speciellt på slutet och i början! Fast det kanske jag redan kände av förra terminen? Jag har nog också insett mer om varför man har en så lång stråke. Visst är det för att ta för sig, att använda sig utav hela stråken? Precis! Bara det är en utvecklingen tycker jag. Vet ni vad? Jag tänkte på något här om dagen, som jag då bara kände att jag var tvungen att skriva i sammanfattningen. Dumt nog har jag glömt det. Jo, förresten, jag kan passa på att skriva det att ni ju knappt läst om några besvikelser. Visst jag är inte särskilt nöjd med "Viva La Vida" från i tisdags, men, visst har ni ändå märkt av det under terminen. Jag hade någon gång där i början tror jag som jag inte alls var nöjd med, men att inte vara nöjd är väl livet, man får ju ta det? Kanske har lärt mig det mer att verkligen ta det. Nästa vecka går bättre!? Men glöm inte, jag har svårt för att smälta när det gått dåligt och jag inte är nöjd, och jag kommer nog alltid ha svårt för att smälta det. Avslutar med sammanfattningen med "Du har inte utvecklats, utan exploderat". Nästa termin blir ännu grymmare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0