Superfiolmusik på G!

Hej!
Känns som att det var en evighet sedan jag bara satt ned och skrev något så här. Trollade och trixade ihop något. Eller, som musiker får jag väl säga drog (ett drag med stråken - Smart va!?) Senast var ju terminssammanfattningen! Jag tänkte på det idag när jag letade fram dagens musik. Som ni vet så skrev jag för någon dag sedan att jag hittat en hel del superfiolmusik. Dock slog det mig idag att (hur många klipp av de senaste har jag egentligen delat?) . Jag måste verkligen sätta mig och kolla in arkivet nu när jag skrivit klart det här. Ja, om jag inte delat något av det jag hittade där först har ni hela vecka färdig för er. Jag har i sådana fall något riktigt grymt på G till imorgon, och såklart resten av veckan. Hur kan jag annat än avsluta det här korta än med: Hänger ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0