Rolling in the deep, Adele - Cello, Fiol, Kontrabas

"Simply Three på youtube. Jag lovar er att ni inte kommer ångra er. Musiken är amazing. Det här är personligen en av mina favoriter! Kolla in dessa och se om ni hittar någon favorit! Jag har ett litet kanaltips till, så det kommer upp imorgon! Och ifall dessa blir lite favoriter hos er, så kan jag säga att celloliv är en trogen följare. Just det, det roliga med den här platsen är just det, att följa alla dessa musikkanaler, så som ThePianoGuys tillexempell. Dessutom, tycker jag själv att musiken från alla dessa kanaler, det är RIKTIGT musik! Kortfattat skulle jag säga att musiken som jag försöker lägga ut här, det är inte bara musik, utan det är MUSIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0