Cello och piano-avslutning, 2 juni 2014 // Upplev konserten

Och jag skulle absolut kunnat dela hela programmet, hm, ja det vill säga om jag kom ihåg alla låtarna.
I alla fall. Som namnet säger så var det piano och cellosommaravslutning. Det var otroligt många pianister med, ja, vi var faktiskt bara tre cellister. Jag och två andra. Varav jag var sist ut av cellisterna. Som ni hör spelar jag "La canquantaine". Grymt!? Nämen jag är nöjd. Framförallt för att jag tog för mig. Jag menar det att, men har ju en så lång stråke för en anledning? Nej men, jag tror ni förstår vad jag menar! Jag vet att det blev lite falskt på något ställe, men att det blir falskt bevisar att man försöker, och att man försöker bevisar att man kan. Skärpan på bilden? Jo men precis, musiken är ju viktigast. Blunda, lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0