Cello och piano-avslutning, 2 juni 2014 // Sammanfattning

Så? Det började med att jag åkte iväg för att repa till 16.15.
Måste säga att det i stort sett kändes som att det var en vanlig måndag med lektion. Fast ni förstår ju att det inte var så. I alla fall så repade jag, och det gick bra! Sedan fick jag sitta och vänta ungefär, 30/40 min . Satt och lyssnade när de andra repade, Ja, när alla pianister repade. Det lät grymt! Men, det är ju mycket grymmare när det väl gäller. Som jag redan skrivit är jag nöjd med det jag spelade. Mamma tyckte drillarna var snygga, och ja, de var de. Nämen, jag har egentligen inte mycket att sammanfatta mer än att jag är nöjd, och att jag är nöjd, bara det ordet, är en grym sammanfattning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0