Blockflöjtslov över // Sammanfattning

Otroligt snyggt avslut idag på blckflöjtslovet vill jag säga, med "My heart will go on"!
Jag menar som så att jag ju faktiskt avslutade vårterminen tidigare med att spela just den här låten.
Snyggt där! Förutom den tanken, så var det ju underbar musik, och det var ju också otroligt snyggt med så grym musik som avslut på allt. I en månad och lite mer har ni nu fått ungefär en låt varje dag. Har ni lärt er något om blockflöjt av all musik? Att blockflöjtsmusik är otroligt vacker? Jo juste, jag delade ju också lite andra lärorika saker med er. Såg ni det? Den här videon om hur man gör en blockflöjt tycker jag själv var väldigt fin tex. Jag tror nog också att just den videon kan vara otroligt lärorik och intressant om man ska börja spela blockflöjt. Tipsa alla blockflöjtister hör ni!
Hänger ni med till nästa lov (höstlovet 2014!) ? Det är klart att ni gör!
 
Glöm inte! Ni kan uppleva alla lov på kategorin lov (den här kategorin) . Alla lov, så som blockflöjt, trumpet, fiol och så vidare, kommer igen så småningom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0