All o me, John Legend - Cello

Tog en tur och sökte på senaste på "cello cover". Får göra det lite då och då. De här de här små "då och då"-en som det dyker upp någoting. Se på cellon här! Visst känner vi igen den sortens cello lite? Jag har för mig att vi sett det tidigare. I alla fall. Jag tycker den här sortens cello är supercool. Skulle vara otroligt roligt att prova på det någon gång. Men vem vet hur det skulle gå till? Drömma kan man ju alltid om saker! Förresten. Undra om det är enklare att spela på en sådan här typ av cello, jag menar, då har man ju inte hela kroppen, eller den här träiga på cellon. Det kanske blir enklare då på så sätt att man är lite mer rörlig utan det stora. Om ni förstår. Spännande tanke i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0