Sista i juli (Live!)

Hej! Ni får ta del av ett foto som jag tog idag. Härligt med det där gröna tycker jag, och det där lilla svarta krypet där gör ju en hel del av bilden tycker jag. Nej, jag tänkte inte skriva om foto nu, utan tänkte slänga in en sommarhälsning med lite info om höstens planer. Till hösten har jag som sagt lite planer. Tänker mig få in mer om en speciell låt (en låt som jag väljer ut eller som ni kan vara med om att välja ut!) vissa veckor, så under hela den veckan delar jag spännande versioner på just den låten. Med "olika versioner" menar jag naturligtvis olika instrument. Allt för att anpassa celloliv även för dig om du tex spelar trombon? Jag vill även få in fler videolektioner, både videolektioner som jag hittar på Youtube, men också som jag själv kanske kan få ihop? Tips och tankar kring cellospelandet. Jag tror jag fått med allt nu. Visst låter det spännande? Ja, ni kommer missa något om ni inte fortsätter följa den här platsen! Nu vill jag bara önska er ett fantastiskt fortsatt sommarlov. Njut av alla soliga dagar, njut av blockflöjtslovet, spela på och ta hand om varandra. Jag är tillbaka live igen den 11 augusti. Stor kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0