Och jag drog igång veckan

Varenda dag sedan konserten i höstas har jag blivit gladare och gladare. Det var lite som att ställa om till siffran noll då. Idag sprudlade jag av glädje. Siffran stod på 100 igen. Och jag är så jäkla glad efter första cellolektionen. Så glad över att terminen är igång igen. Över att ha dragit igång terminen med ett drag. Men mer om det på onsdag, i sammanfattningen. Tänkte berätta en liten grej. Att jag har något spännande på G till veckan. Det ni! Så jag hoppas på att kunna börja leka mig fram med det nu. Och det här med att spela tvåstämmigt. Fan vad svårt det var. Men, tänk nu bara om jag hade haft den där manicken som Linnea Olsson har. Kanske lite enklare? Fast, det är så kul att sitta och experimentera med det här med film. Nu drar vi igång veckan på riktigt hör ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0