Lyckan och förväntan

Tänk att man kan vara så glad när oboelovet är över? Dock, som det nämndes i föregående inlägg så har det faktiskt varit skönt att komma ifrån cellon lite. Att ladda om. Och att få fullt av massa nya planer. Nu vet jag. Jag vet att terminen kommer bli helt grym. En grym konsert mot slutet av terminen. Jag spelat i fem år efter våren. Fattar det inte själv? Grymma videos på söndagar. I oktober fyller den här platsen 2 år. Celloliv blir 2 år? Dessutom, hör på den här va. En överraskning! Laddar nu till kommande vecka, då cellon drar igång på måndagen och tisdagen. Och min nyfiken stiger mer och mer ju närmare dagarna kommer. Vilka låtar ska spelas med orkestern i år? Finns två ord som beskriver allt. Lycka och förväntan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0