Veckan innan sportlovet

Rubriken säger ju det bästa. Eller hur? Den här veckan är alltså sista veckan innan sportlovet. Eller ja, imorgon är det orkester då. Sportlovet anser jag en tid att slappna av på. Men samtidigt är det inte riktigt som sommarlovet. Jag kommer nog ändå spela en del under lovet, trotsallt. Men tänk på det här med lugn. Ingen stress. Och att inte tänka framåt. Jag längtar ändå (redan) till efter sportlovet. Ser framemot den måndagen då jag får rusa iväg igen, som vanligt. Ja juste, jag kan ju passa på att nämna att under sportlovet kommer en nytt instrument. Vilket då kan man då fråga sig? Det har jag inte bestämt mig för riktigt än. Det blir en överraskning - Så det kör vi igång med till måndag.
Nej, nu taggar jag orkester imorgon. På onsdag blir det en sammanfattning. Och glöm inte bort all övning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0