Sammanfattning (UFiS) - 16 januari 2014

Jag var pirrig och lite nervös innan. Men det gick bra, och det var spännande. Något nytt, men något kul. Det var många violinister och vi var fyra cellister. Vi började spela på någon låt. Dock kan jag inte riktgt säga vad de heter idag då jag inte riktigt vet det... Men vi skulle få ljudfiler så vi kan öva enklare hemma. Bra. Jag hoppas det kommer snart.
Ser framemot nästa gång. Nästa gång är i mars, den 23 mars, så nu får jag vänta tills dess. I mars går det mycket bättre, det är jag säker på Då vet jag lite mer osv... I slutet tror jag det här kan vara lärorikt. Men det kommer jag först märka efter ett allt. Så var det med STORK som jag var med i under höstlovet. Kommer ni ihåg? Då kände jag av att det gav något sen. Fram till nästa gång blir det som sagt övning på allt. Det ger resultat. Jag lovar. Övning = Bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0