Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 17, 18 februari 2014

Bilden kommer faktiskt från i söndags, när jag var ute och far över stan.
I måndags fick jag fortsättningen på "Concertino no 1 i F dur" av Bréval. Det kommer alltså mer om den låten! Om jag hittar något spännande? Och det tror jag nog att jag gör. Jag behöver ju inte säga något om igår (...) Det finns redan. Intalar mig själv att jag behöver lov nu. Vila. Med vila skulle jag vilja säga att jag menar bara ligga i sängen och slappna av. Men då jag är som jag är, så blir det mycket ändå. Fotorundor ska det bli av fulla drag - Dokumentera sportlovet - Celloinspelning (Överraskning!) . Jo, det kommer nog ändå bli en hel del spelande. Men jag ska försöka ta ner på det lite grand under lovet. Är spänd och trött i armen fortfarande. Lite mindre spelning och mer vila fram till nästa cellolektion.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0