Nocturne, Evert Taube - Cello

Den här låten var det verkligen som jag spelade. Sedan vet jag inte riktigt om det här är samma version som den vi hörde på piano. Men, visst är låten väldigt fin på cello! Och vet ni vad? Jag minns precis när jag spelade det här. Det var under "Cellofrossa och Storbandsväng". Kommer ni inte ihåg det? Jo, men se så var det. Det var under hösten 2012. Det roliga med att jag nämner det här är att ni faktiskt kan gå tillbaka och läsa om det här, genom att klicka er in på kategorin "konserter". Och jag tycker själv att det stärker mig själv att gå tillbaka och läsa om det. Att läsa om tidigare konserter. Det är något som kallas styrka, för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0