Efter orkestern...

Har ask i huvudet, det låg och störde mig under hela orkestern. Det går liksom inte att släppa en sådan grej (...) Var stel och trött i stråkarmen, och dessutom kändes det som att springa upp för en backe men aldrig komma upp. Det funkade i alla fall.
I "Phantom of the opera " är det ett b, som är bakåtsträckt, (vad nu det blir??) som jag aldrig tycker att jag får till, det slutar med att jag inte spelar det och i slutänden blir ju det lite knäppt. I "Tröstevisa" handlar det om rytm. Spelar en rytm under veckan, och så är det en annan rytm där. Det funkar inte i längden. Rätt rytm! Vill gå i ide under lovet. Inte se eller höra. Ja, jag har en enda stor soppa i huvudet, ett enda kaos. Nej, det blir inte bättre av att det är lov. Åååååhhhh. PANIK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0