Terminssammanfattning, Höstterminen 2014

Har ni sett att jag har ändrat i beskrivningen här vid sidan om? Det känns så galet bra!
Men mer om det till januari!
Höstterminen bockar jag av nu. Hela sommaren gick jag och längtade så jag höll på att spricka till höstterminen. Inget nytt. Det gör jag varje år. Och vad hände? Terminen gick superfort. Poff. Hej jullov! *Vinkar. Den här terminen spelade jag inte själv. Det är skönt att ha variation. Och ja, jag måste nämna att det har gått bra att också spela tillsammans med någon. Visst är det bra att lyfta fram bra saker? Ge en tumme upp till allt som är bra vänner. Jag är supernöjd med vad jag gjorde under treminens konserter. Jag tror att min glädje beror mycket på det. Och denna glädje, den bär jag med mig långt. Jag kan mycket enklare ta jullov när jag är nöjd med något. Likadant med skolan. Man ser på något sätt mer framemot ett långt härligt jullov då.
Nästa termin kommer se likadan ut vad det gäller lektionen. Sen har jag lite saker som förändras, men jag tar det som en övverraksning att skriva om till helgen innan cellon börjar igen. Vårterminen börjar 19 januari!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0