Liten juluppdatering

Måndag! Jag tar inte jullov riktigt än. Övar inför lite spel senare veckan.
Mina planer annars är att försöka hålla igång under lovet genom att spela låtarna jag fick under höstterminen. En liten stund varje dag. Smart! Är det inte så att under loven ska man spela dubbelt så mycket? Då finns ju den tiden där. Fast. Jag tror inte att många håller det löftet under loven. Men visst kan vi ha det lite i baktanke vänner?
Annars går jag och längtar efter helgen. Hoppas på att vi åker iväg och köper gran då. Har en liten videoidé. Men den videon får ni se vad det blir till julafton. På tal om lov så håller jag på att försöka fixa lite med jullovet här på sidan. Jag har precis kommit igång och har inte alls hunnit långt ärligt talat. Om inte annat får jag hålla på lite i början av lovet. Liten kort uppdatering idag. Spela på så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0