Lisa Ajax - Unbelievable

Lisa Ajax. Årets yngsta deltagare. Även idols yngsta vinnare så länge programmet har hållit på. Många trodde nog att hon skulle ta hem segern. Jag såg Lisa första gången när hon var med i Lilla Melodifestivalen. Sedan dess har jag sett henne någon gång. Nu efter Idol kommer Lisa synas ännu mer. Det kan jag slå vad om. Har ni tänkt på hur många svenska artister vi har som slagit igenom som så unga? Här har vi Lisa som nu kan räcka upp handen som en av dem. Stort grattis till Lisa Ajax! Mollie Lindén måste jag bara nämna också. Hon är grym hon med och kommer gå långt! Vem har varit eran favorit under idolresan i år? Så småningom tänker jag mig att jag ska skriva om artisterna. Men längre fram! De har ju hela livet framför sig fortfarande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0