Julkonsert med Kork, Västerorts Kammarorkester - Sammanfattning

Som jag gått och längtat i flera veckor. Plötsligt så är det över och jag sitter här och skriver en sammanfattning.
Först och främst vill jag säga att det var väldigt roligt att vara tillbaka i fina S.t Birgitta Kyrka.
Fy så nöjd jag är. Verkligen! Jag har kommit igång mer med vibrerandet i orkester, och ja. Det förklarar en stor del av min glädje. Sista takten i ABBAs "Ring ring" spelade jag som om det vore repris, så jag missade sista takten precis. Typiskt! I "Solemn March" tror jag också att det blev fel. Fick till ett C så snyggt när det skulle vara ett G. Men petiga Hanna ska inte få ta över min glädje vänner.
Nu tar jag, nöjd och glad, lov från cellon. Men spelar, det gör jag som bara den under lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0