4:e advent

Vi lyssnar till 2Cellos denna 4:e advent. Imorgon kör gitarrlovet igång här på sidan. Jag kommer inte uppdatera "live" igen förrän i januari. (Helgen innan cellon börjar igen).
Men jag tror det blr bra. Jag får lite ledigt och ni får njuta av gitarr i nästan en hela månad. Superkul!
Under de senaste dagarna har jag sprungit runt och köpt julklappar och även en födelsedagspresent. Min lillebror fyller år dagen före julafton! Jag tänkte på det att det kanske skulle vara roligt att jag gjorde en ny cover på "Happy Birthday". Jag kanske kan ha det i minnet under 2015.
Min plan är att uppdatera er under julafton och kanske även nyårsafton för att önska god jul och gott nytt år. Men om ni inte kommer lyssna till gitarrlovet önskar jag er redan nu God jul och gott nytt år. Ni vet att ni även kan följa CelloAllCellist på instagram för lite uppdatering. Massvis med juliga kramar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0