Spännande månad!

Åh. Jag är tillbaka, live! Jag är så glad för jag har verkligen saknat att skriva till er. Men visst blev blockflöjtslovet bra? Och någonstans känner jag ändå att jag måste erkänna att det varit skönt att inte skriva. En paus kan vara välbehövlig ibland, tänk på det.
Jag tänkte att det passar bra idag att starta upp med lite information, för det har jag att ge er. I musikaliska äventyr händer det en hel del den här månaden. Hm, en del i alla fall . På min födelsedag blir det spel på kolonin. Om ni minns förra året? I alla fall så är det en skördefest, och som det låter, skördefest.. Alltså det vill säga man säljer (om man vill!) grönsaker som man odlat under året, det brukar vara teater, och lite andra roliga aktiviteter. Förra året var Ebba med och lyssnade, men i år får jag äran att spela med henne då jag bjöd in vår kära tvärflöjtist så snart kan ni vänta er en hel drös med vacker musik. Innan den lilla konserten lär ni vänta er lite rep. Annars har jag en hel drös med musik jag kommer dela med er under månaden. Jag har klipp från en konsert jag var på i juli som jag tänkte att ni ska få ta del av lite. Även så har jag hittat en del annat under lovet som jag bara känt att, "Åh, jag måste dela det med celloliv". Kan ni förstå då varför månaden ser spännande ut? Otroligt lovande. Sedan får vi ju se om det fyller upp till ordet SPÄNNANDE, om det blir bättre eller sämre. Det var all information jag hade att ge er för tillfället. Hoppas att ni vill följa med ytterligare en termin. Det skulle glädja mig innerligt!
Juste, innan jag avslutar. Jag såg att tidigare för någon dag sedan rann antalet i besökare iväg helt. Kanske någon ny som läser här då? Iså fall får du jättegärna skriva något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0